onsdag 3. juni 2015

Western vogn

Å søke inspirasjon på Pinterest er vel en daglig aktivitet hos meg. For litt siden kom jeg over en type westerninspirert vogn. Denne har jeg da laget uten mal. Gjerdet, blomsterkassa og trappa er laget ved hjelp av Martha Stewart Scoreboard kjøpt på scrapomania og skjærebrett og kniv for å få ut "mellomrommene" på gjerdet. Døra og vinduene er tegnet på frihånd. Brukte Chipboard for å lage selve skallet på vogna. Hadde på mønsterpapir før jeg limte sammen vogna. Hjulene er bygd opp av 3 forskjellige størrelser av runde spellbinder dies. Denne vogna har jo heller ingen funksjon i seg selv :p men den var både gøy og lage, og meget dekorativ synes jeg jo selv :)



                                                    - Margrethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar