onsdag 8. juli 2015

Skjermbrett

Har laget ett sommerlig skjembrett som jeg også gjerne ønsker å dele. Dette er laget med Bazzill kartong som er kledd med mønsterpapir fra Papirdesign. For å skape "vinduene" har jeg skjært ut og festet fast acetat ark, som er ett litt tykt plastark. På disse har jeg festet sommerfugler laget av dies fra Marianne design. Disse er festet på begge sider av kortet for å skape en fin effekt.


For å skape den fine kanten øverst på skjermbrettet har jeg brukt dies fra Joy! Denne har jeg laget 2 stk av og tilpasset for å passe på kortet. Blomstrene som jeg har pyntet med er fra Papirdesign. Kantene på kortet er svertet med Distress ink og applikert på med Mini ink blending tool. Denne er virkelig uunværlig :) :p



Håper dette fallt i smak :)

                                                             - Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar